Test Client Misterios

1. Ce obiective se urmaresc prin activitatea de mystery shopping?

1. identificarea atitudinii si comportamentului angajatilor2. evaluarea clientilor misteriosi3. evaluarea aspectului magazinului4. identificarea atitudinii si comportamentului angajatilor precum si a aspectului magazinului

2. Este important sa va mentineti anonimatul in activitatea de mystery shopping?

1. Da2. Nu

3. Caracterul vizitei trebuie sa fie?

1. obiectiv: faptele descrise trebuie sa reflecte in mod clar situatia, sa fie exacte2. subiectiv: sa se bazeze pe opinii si interpretari

4. In cat timp de la efectuarea vizitei, trebuie sa completati fisa in sistemul online (checker)?

1. in cel mult 24 de ore de la efectuarea vizitei2. completarea fisei in checker este optionala3. in aceeasi zi in care ati efectuat vizita4. in maxim 7 zile de la efectuarea vizitei

5. Unde veti completa fisa tiparita?

1. in interiorul magazinului, impreuna cu angajatul evaluat2. imediat la iesirea din magazin3. cand ajungeti acasa4. in afara magazinului, intr-un loc in care nu puteti fi vazut de personalul magazinului

6. Precizati de ce anume aveti nevoie pentru a va desfasura corespunzator activitatea de client misterios:

1. acces cu regularitate la un cont de e-mail, telefon mobil si masina2. telefon mobil, acces cu regularitate la e-mail si la un computer cu conexiune la internet3. conexiune la satelit4. telefon mobil si masina

7. Pe ce buton/butoane trebuie sa apasati pentru a accepta o vizita si incepe sa completati fisa?

1. acceptare si preview2. acceptare si incepere revizuire3. acceptare4. preview5. incepere revizuire

8. Pentru a trimite fisa completata se apasa:

1. salvare si iesire2. terminare si trimitere3. stergere review4. reincepere review

9. Butonul “continuati review nefinalizat” presupune:

1. inceperea unei noi fise2. continuarea unei fise completata anterior sau doar accesata3. continuarea stergerii chestionarului4. atasarea fisierelor

10. Detaliile/faptele descrise in fisa de evaluare trebuie sa:

1. reflecte opiniile dumneavoastra cu privire la evaluarea realizata2. reflecte opiniile angajatului cu privire la evaluarea la care a fost supus3. fie orice fel de detalii despre vizita4. reflecte in mod clar situatia, evenimentele, sa fie sincere si exacte

11. In care dintre situatiile de mai jos o fisa este considerata valida?

1. cand este completata in checker si are atasate fisierele solicitate in instructiuni2. cand este completata in checker fara fisierele solicitate atasate3. in momentul in care este completata, indiferent daca are atasamente sau nu

12. In cazul in care intampinati probleme si nu mai puteti realiza o vizita sau aveti probleme cu accesarea site-ului (Checker) cum procedati?

1. nu faceti nimic2. anuntati coordonatorul de proiect3. asteptati sa fiti sunat de catre managerul de proiect4. le faceti cand puteti

13. In cazul in care intampinati probleme si nu mai puteti realiza o vizita, cum procedati?

1. trimiteti pe altcineva in locul dumneavoastra2. anuntati coordonatorul de proiect

14. Daca aveti de evaluat un magazin in care lucreaza un prieten, cunostinta, ruda, cum procedati:

1. faceti vizita fara sa anuntati persoana respectiva2. anuntati persoana respectiva ca va fi evaluata3. anuntati coordonatorul de proiect despre aceasta situatie