Mystery Shopping Story

Deschide ochii. Deschide-i bine.

A inceput o noua zi.
O zi in care angajatii tai se conformeaza constiincios si respira aceleasi sabloane. Deschideri de usi, lumini ce se aprind, se curata interioarele, se face stocul, se aseaza produsele…

Si toate astea pentru momentul in care pragurile
magazinelor vor fi calcate de judecatorii afacerii tale: clientii.
In mai putin de 2 minute, in functie de ceea ce se va intampla,
ei vor analiza serviciile oferite si valorile brandului. Si, desi nu
ne place, concluziile lor de multe ori sunt echivalente cu
directionarea viitoarelor vizite catre concurenta. Pentru a nu
se intampla acest lucru ai nevoie sa stii exact ce asteptari au
clientii tai, sa fii ceea ce ei isi doresc de la tine, sa fii pregatit sa
le oferi acel “ceva” ce trezeste mereu interes.

Mystery shopper-ii sunt astfel ochii si urechile tale, sunt acei
mici sateliti trimisi pentru a aduna informatiile necesare pentru
ca afacerea ta sa prospere iar brandul tau sa ramana in topul preferintelor.

Hollow Men suntem noi si chiar daca nu ne observi, suntem aici pentru a te ajuta.

Despre noi

10

ani experiență
(din 2005)

20 000

de vizite/an

1 634

clienti misteriosi
activi

242

localitati acoperite
in Romania
Valori

Orientare catre client

  • Transparenta
  • Suntem absolut deschisi fata de partenerii nostri vizavi de resursele, procesele si metodele pe care le utilizam in implementarea proiectelor.

  • Flexibilitate
  • Incercam sa raspundem afirmativ tuturor
    cerintelor care aduc valoare adaugata
    partenerilor nostri, fara taxe suplimentare,
    cu atitudinea potrivita.

  • Beneficiu pentru client
  • Nu facem nimic care sa fie in detrimentul
    clientilor nostri. Toate actiunile intreprinse
    imbunatatesc calitatea proiectelor.

Profesionalism

  • Rigoare
  • Incercam sa ne asiguram ca livram un proiect care sa corespunda 100% cerintelor partenerilor nostri.

  • Respectarea standardelor
  • Avem standarde interne de calitate
    care sunt la fel de ridicate ca si ale
    partenerilor nostri. Suntem
    responsabili sa le respectam.

  • Dezvoltare
  • Studiem continuu industria in care
    suntem implicati, informatiile, procesele
    si metodele care se aplica in proiectele
    de mystery shopping.

Inovatie

  • Proactivitate
  • Incercam sa introducem orice proces nou care aduce valoare adaugata, sa schimbam constant modul in care desfasuram proiectele pentru a le eficientiza, sa punem in practica orice metoda noua care ne ajuta sa ne dezvoltam.

Parteneri


Ce spun partenerii despre noi


Prin aceasta recomandare dorim sa ne exprimam aprecierea fata de Hollow Men pentru modul in care a coordonat proiectele pe care le-am avut in Romania si Bulgaria acoperind mai mult de 1500 de vizite pe an. In timpul celor 2 ani de colaborare cu Hollow Men, au dovedit ca au o buna experienta de piata si oameni capabili sa inteleaga standardele clientilor si sa aplice cu flexibilitate resursele in interesul partenerilor. Au raspuns foarte repede cerintelor noastre si s-au tinut de cuvant cu fiecare ocazie.

Alina Ostahi
Western Union – Senior Regional
Operations Specialist Romania and Bulgaria

Colaboram cu firma Hollow Men din anul 2009 si am desfasurat impreuna un program lunar de evaluari Mystery Shopping cu impact pozitiv in schimbarea comportamentului angajatilor in magazine. Prin frecventa marita si acuratetea procesului de cercetare, prin feed- back-ul rapid in urma vizitelor de evaluare ne-am indeplinit cu succes obiectivele de crestere a standardului de servire a clientilor


Mihaela Vladut
Romstal – Director Dezvoltare
Resurse Umane


Contact


Hollow Men


Formular de contact


Nume*
Email*
Subiect
Mesajul tău